Hallilåja!

Jag sov inte i lägenheten inatt, mammas karl har fått nå fel på hjärtat så han ligger på sjukhus, så jag bestämde mig för att sova här hos henne i natt ist. Hon bor ju bara ca 100 m ifrån mig nu så det var inte allt för stor uppoffring att bege mig hit:)

Var ju som sagt på IKEA igår och köpte köksbord, men snälla nån avd jag tänkte jag med??!!? Vad tänkte jag då jag bestämde mig för att ENSAM åka till IKEA för att köpa ett köksbord och fyra stolar, tror ni det är lätta grejer? No No, det är TUNGT! hahah först när jag skulle lasta på det på vagnen hörde jag två damer bakom mig prata: tror du hon behöver hjälp?, Ska jag fråga om hon vill ha hjälp? Dem kom fram och hjälpte mig :) Sen ute på parkering så tappade jag bort bilen!!! HAHA gick med min vagn och letade..pinsamt! men fann den till slut:) Då kom nästa problem, hur i fridens dagar ska jag, ensam få in detta enorma paket med bord och stolar i bilen?!? Joo, karlar är bra att ha ibland ändå:) En Man och hans son frågade om jag verkligen skulle klara av att lyfta in det där själv, eller om de inte skulle ta och hjälpa mig, joo tack sa jag. Så ni ser, man kan åka till IKEA själv och köpa köksbord - allt löser sig :) hehe

Har även monterat ihop det själv!! (smygstolt) :)

Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen igen, och sen äre IKEA, igen, dock lite mindre inköp idag :)

Kramdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0