målarfärg everywhere!

jaa jag ser ut som en dalmatin med alla mina färgstänk på kroppen :) Hur det gick med målning får jag återkomma med, då den måste torka och så innan man ser hur slutresultatet blev, men visst måste jag erkänna att det syns att det är amatörer som gjort det, men men det har sin charm det med :)

Fastän jag är besviken på mig själv att jag inte hinner med ex. jobbet nu så känner jag mig mycket gladare och lugnare efter det beslutet togs. Äntligen kan jag andas igen!

Imorn flyttar jag in läggan iaf!! Niice:) Blir IKEA imorn för att köpa, köksbord och tv-bänk, de andra grejerna får bli på lördag, hoppas mamma hänkar!

Nu måste jag vila..det tär fasen att måla! Sista varvet svettades jag till och med, hahha av att måla!:)

Tips! ikväll kl 22.00 tror jag det var på discovery så visas ett program som handlar om världens värsta mord, intressant tycker jag!! (självklart hemskt, men intressant att se hur dem löser det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0