mardrömmar

elle bara konstiga drömmar..jaa jag drömmer då hel knasiga drömmar då jag sover hos elin att när jag vaknar så är jag trött!! Imorse vare iaf tokmysigt att vakna då det bara var jag och alfred i sängen då elin redan vaknat och var i duschen..vi vaknade och låg och snackade lite innan det lät braaaaak i blöjan och det var dags för blöjbyte:)

Sitter och väntar nu på att telefonen ska bli ledig så jag kan ta och ringa min handledare..jag tror fasen jag skjuter upp arbetet..jag kommer ingen vart! Små skrive lite ibland men det blir inte mer än så..suck...blir så sjukt besviken på mig själv, men kan inte göra nånting åt det..

Ska snart iväg till läkarn oxå, nu hoppas jag få nått svar om vad det är för fel på min mage!

Flyttar nog in i läggan imorn oxå..på riktigt!! Känns skönt:) Jag och pappa var och satt upp listerna igår, och sen så ska nog farmor och farfar hjälpa mig att måla sovrummet imorn då åsa och resten av familjen ligger i magsjuka..uscha! Bra att jag håller mig borta härifrån för magsjuka vill jag INTE ha igen!

Nää men nu ska jag sätta igång med min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0