saturday

Lördag igen då! Vaknade imorse och trodde jag sovit till typ 12 då jag inte kunde ha någon väckare för att jag glömt mobilen hos mamma, sprang upp och kollade på tvn vad kl var, och den var halv 9!!! snacka om lurad :)

Gick upp till mami och åt lite frukost, härligt att ha mamma nära ibland:) Hon ska ha tjejfest i kväll och är lite smålyrisk över det hela, det kanske talar om hur ofta hon super till hehe:)

Nu ska jag snart iväg till stan och möta upp mallan och lars, paret som JAG fixade ihop, hehe jag hoppas de nämner det på bröllopet deras;)

Är hemma hos pappa nu och ska hämta en liten sterio och bränna lite musik innan jag blir tokig!!!

Ha en skojjig helg!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Men Hejsan! :-)
Du har väl kikat på TheGuide idag!
Tiffanys, Vera Wang, Carré Copenhagen...mm...
(nu kan man kommentera med)

Ha en underbar dag! :-)

2007-04-28 @ 12:27:06
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0