Shopping i storstan

Japp kl.10 begav jag mig mot stan för att försöka ge mig på lite shopping. Jag gick och gick, letade och letade men fann ingenting! Jag är värdelös på att shoppa i sthlm, hittar mkt bättre hemma.. men jag fick med mig litegrann iaf:
Svarta nya leggings
Svart lång tröja
Halsduk/Skarf
Vit jacka med korta ärmar
Solpuder
Torrshampoo

Jag var och vandrade i stan i fem timmar! Så nu har jag ganska så precis vaknat från en liten powernap, och ligger och läser boken Kirre, hemsk men bra bok!

Hade visst glömt att jag skulle på ett möte igår oxå med jobbet...pinsamt!! Men det är så mkt i mitt huvud nu att jag måste ha glömt bort det precis när det bestämdes för jag har då inte ens reflekterat över det. Men men, bad som hemskt mycket om ursäkt och ett nytt möte har bokats in.

Men nu börjar hungern krypa sig in på..elin svara på smset ifall jag ska gå och köpa mat eller inte!!:)

Imorn blire hemfärd, men först möta mamma här isthlm och sen angelica och sen hem till min lilla lgh som bara längtar efter mig och på att få bli inredd:)

Hejdårå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0