Du och jag, Alfred

Jaa idag har man fått varit barnvakt till den människa som jag älskar mest i hela världen! - Alfred:) han kom till mig imorse vid halv 10 tiden, då lekte vi först en halvtimme för att sedan båda somna i sängen och sova i nästan 2 timmar. Då vare dags att bege sig ner till stan och se elin och magnus paddla drakar hehe jääklarns va roliga de såg ut!! hahah:)
Eftersom det var första gången som elin och magnus lämnade ifrån sig alfred och dem gjorde det till mig så känner jag mig sjukt hedrad och har verkligen myst hela dagen:) *love*

Det tjatas om utgång ikväll...men näääääj jag vill inte!!! Men va fasen ska jag göra då? Fila tånaglarna själv här hemma ikväll elle?? Jaa...haha till och med det lät lite lockande, för jag är inte på humör! jag har alltid så tråkigt ute, och vad skulle göra denna utgång annorlunda? Joo om jag helt plötsligt skulle ställa mig på vågen och den visade 10 kg mindre, om jag tittade mig i spegeln och möttes av en syn som fick en att smälta, om jag hade en ny garderob, om jag hade perfekta vita och raka tänder, om jag hade världens vackraste hår, om jag blev uppraggad av han den snygga som var med i början i gilmore girls - jaa då skulle den nog vara annorlunda! :)

Men nu ska jag ta och äta -ostoch skinkpaj MUMMA! MmMm!

Kommentarer
Postat av: Elkaljunga

Milo...han är *hot* om det är nån som är det :P

2007-08-11 @ 18:31:37
URL: http://elkaljunga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0