Hmm

Vet inte om jag ska ta och lägga ner bloggen nu tills jag får tillbaka mitt internet hemma..känns inge roligt att blogga då man inte kan göra det när man vill, utan det blir sådan här tråkiga inlägg där man ska försöka skriva vad som hänt..nää sånt gillar jag inte att läsa därav vill jag inte skriva så heller..så vi får se hur jag gör, om jag kan hålla mig borta =)

Igår så såg vi iaf en riktigt bra film, blodig, äcklig, spännande och jobbig, men bra film:) Ska om jag kommer ihåg vad den hette nudå..apocalypto? kan den ha hetat så?? Jaa jag grät för att jag tyckte vissa saker var så hemska, jag skrattade för att vissa saker var så sjuka, jag låg med sjalen över ögonen och fingrarna i öronen för att vissa saker var så spännande att jag fick magsår om jag kollade hehe:)

Var hos tandis imorse även - inga hål!! Jippi!! Har faktsikt bara haft ett hål i hela mitt liv *peppar peppar* men är alltid lika rädd då jag ska dit. Ska dock dra och operera bort mina två nedersta visdomständer..aj aj aj...även att det säger AJ!!! i plånboken, tror ni detta med tänder är billigt?? Nää ni gott folk, dessa knöliga vita små kalkbitar vi har i våra munnar kostar skjortan att upprätthålla! Tycker dock att det borde vara gratis att dra och operera bort tänder, jag menar det är ju inte mitt fel att dem spökar?!

Men nu ska jag hem till mig igen och se andra filmen som jag hyrde igår (får inte se sånna filmer med magnus han får krupp tydligen..elle så ska han bara visa en manlighet? hehe;))

Men dåså, hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0