Jag är

så trött så trött..nu längtar jag till sängen vill ja lova!! Så fort jag slutar här (vilket är om 1 ½ timme) så brassar jag hem till elin, tar in tidningen, gör frukost (måste alltid äta innan jag somnar då jag jobbat natt) och sen äre SLEEPING TIME!! Det är första gången som natten har varit en kamp..min ögon har varit TUNGA! men har hållt mig vaken genom att städa här lite, tränat hehe tjejen som jag jobbar hos har världens bästa matta att utföra små övningar på:)

Sen en sjuk grej! Alla säger att de börjar frysa då de känner sig trötta, jag är som alltid olik alla anda och svettas!! (nej det beror inte på min små övningar på mattan):) Men jag gör det..konstigt..

Även att jag har fått jobb!! vad och vart vill jag inte säga än då jag inte bestämt mig ännu för att ta det..guud huvudbry som alltid!! Och varken mamma, pappa elin, eller vännerna kunde ge mig råd om hur jag ska göra..och jag kan ju inte lite på mig själv direkt, jag har en förkärlek till att välja fel. Varje gång det är en 50/50 chans att ta rätt så tar jag fel!! jaja nog om det nu ska jag göra det sista här..adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0