katastrof dålogt

på blogg sidan nu...men har ju som sagt inget internet och törs inte skaffa nytt heller förrän jag får svar från telenor att allt är ok!

Jaa vad har hänt då? Jo jag har varit på stan med elka och sändra och käkat sushi vid ån, jag har börjat på ett nytt jobb, jag elka och sändra har haft en liten kräftskiva, jag har insett att jag ser förjävlig ut i håret, elka har blivit kär, sändra har fått ett oväntat samtal, det har snackats skit, det har mysts med alfred, varit allmänt irri, har fått min första p-bot, har ätit djungelvrål och M&M tills jag nästan spytt i tre dagar, har städat läggan, har drömt mardrömmar om en person jag trodde jag aldrig skulle tänka på igen och han var precis i drömmen som han är i verkligenheten, dryg och arrogant, jag har sett filmen dreamgirls med elkan och den var bra! Jag har gjort ren öronen med tops vilket alltid får mig att hosta/kväljas, det sägs att jag stoppar in topsen för långt men hur jag en gör så känns det konstigt i halsen, jaa..sen tror jag inte att jag har gjort så mkt, elle jo det har jag säkert men 1, jag kan inte skriva allt här 2. jag orkar inte skriva nå mer 3. jag kommer inte ihåg allt.

Nu måste jag gå till jobbe! hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0