sjuk..

Jaa det hela började redan isöndags på vägen hem, kände mig illamående och satt med väskan i knät hela tiden då jag inte hade nån påse och visste att pappa skulle döda mig ifall jag spydde i bilen, men allt gick bra ingen spya. Sen igår hade jag skit ont i magen och toalett besöken var mindre roliga (förstår att ni ville veta den informationen) Och sen natten..har sovit som en kratta! Vaknat av och till hela tiden så när klockan ringde 7 imorse och det var dags attfara till tandis ville jag bara dö! Och där då? Joo inte blev det nån dragning av nå tänder i dag helle,,,nää..den var ju alldeles för inflamerad så han tordes inte..även att jag råkade svälja gasbindan med antibiotika som han hade tryckt ner i tandköttet då jag åt en macka förut..mums! Har alltid hört att gasbindor ska vara bra för magen...?:)

Jaa snoret rinner för fullt, tror jag har feber och känner mig allmänt hängig...jag som vill mysa med alfred! Men nej nej, mossen måste hålla sig hemma för hon vill inte smitta sin lilla hjärtegris!

En annan sak då..jag tror jag allvarligt att jag är masokist (elle hur det stavas) för jag verkar tydligen älska att utsätta mig själv för saker som komemr att gå åt pipan! Som nu..varför ska jag prata med han? Han är way out of my leage...när ska jag inse??Herregud för han är jag bara en fis i rymden som han inte kan bry sig mindre om än vad han gör..men vill jag inse det? Elle jag har insett det men..jaa..jag vet inte..Sen så sa johanna det oxå, varför vill du ha en kille lina som alla tycker är snygg och som hela sundsvalls tjejer är ute efter? Jaa du..egentligen så vill jag ju inte det! Vi kom fram till att vi vill att inga andra ska tycka våra killar är snygg för då får man ha dem för sig själv:) Men så desperat som s-valls tjejer eller alla tjejer överlag verkar vara just nu så spelar inte det heller någon roll!

Nää nu ska jag göra mig lite mannagrynsgröt och krypa ner i soffan igen.

Adios/snorungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0