Undrar

Jag undrar när dem som sitter på nyhetsmorgon måste gå upp? Sändningen börjar väl kl 6? Då måste dem ju säkert vara på jobbet senast halv 6 för att bli sminkad och och gå igenom dagens program, och halv 6 måste ju även vara i det senaste laget... Även att dem lär ju inte bo granne med TV4 huset..vet inte vart i sthlm det ligger men avstånden i sthlm är ju inte direkt små..så när går dem upp?? 3?4? och hur i hela fridens dagar lyckas dem se så fräsha ut?? Och nu dök en till fråga upp..när går dem och lägger sig för att kliva upp 3-4?? Efter björnes magasin? Jaa tidigt måste dem ju lägga sig iaf..skulle aldrig palla..

Själv så har man två timmar kvar till min arbetsdag/natt är slut, men det blir ingen sömn då jag kommer hem..nää ska luncha med rickard kl 11.30 och jag brukar ju inte kunna somna förrän vid 9 tiden, så att bara få sova en timme känns som att få gå in i en godis affär men inte smaka..alltså bara retande :)

Undra vad och vart vi ska äta då? Hoppas han nå bra förslag för jag lär vara hungrig:)

Men nu ska jag fortsätta se nyheterna som idag handlar om en bro som gått sönder i USA..läskigt och en av mina värsta faror!! Varje gång jag har åkt den där jäkla norrlands kust bussen och passerat högakusten bron så har jag bett till gud. Blir troende varje gång jag åker över den och hoppas att herren där uppe ska rädda mig hehe :)

Men god morgon då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0