wakipaki

jaa då vaknade man precis till liv då...suck! Har faktiskt varit vaken hela dan trots jobb inatt! Har även hunnit med och skjutsat mamma och dem till bussen som ska ta dem till sthlm och sedan drar dem till tallin. Men iaf, så bestämde jag mig kl 15 att jag skulle ta en löparrunda, gick upp för att leta nått? hamnade på mammas och kalles säng och somna som ett jävla ägg!! Haha vaknade nu för ca 20 min och hade 15!!!missade samtal på mobil och 7 sms, hahah jag skämtar inte, måste vara alla tiders mest missade samtal och sms för min del för inte är jag en eftertraktad jävel inte...:)

jaja det blir iaf ingen löprunda då jag ska iväg nu till hella hellström ak. Elin Elkaljunga och grilla. Så nu måste jag hoppa in i duschen så jag kommer i väg nå gång..kräftor ska jag få åh:)

Ps.jag har en sådan jääävulsk inflammation i en visdomstand att jag starkt funderar över att ta livet av mig!!!Jag kan inte gapa, inte svälja inte prata (nu blir ni nöjd va?) :) jaa och sen så kliar det och trycker i framtänderna där nere som om dem inte får plats längre!! åååhhh...Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0