Weekend i sthlm

Japp då var man hemkommen från storstan då!

Shopping på stan på lördan i 6! timmar, tror ni mina fötter värket något på kvällen??-svar ja!
Vi hann inte mer än hem så var det bara till att svida om och gå ut och äta med pappa och åsa, sjuukt god mat!!Kött, bea, klyftpotatis, vin..MmMm!:) Därefter begav vi oss till söder för att möta upp Johan som bjudit oss till en fest, och jesus va trevligt dte var där:) Det bjöds på god dricka, trevliga människor och singstar:) ( jag sjöng inte, till respekt till er alla norrlänningar så ni oxå törs fara till sthlm utan att bli utdömda för att vi inte kan sjunga):)

Vidare in till stan, och hamnade på laroy?stavas det stå? hahah tänk er mig, bonnlurken numbero uno med dessa överklassmänniskor!! haha jaa men det var roligt ändå:) Mina ögon gick som pingpong bollar på dessa killar med rosa skjortor och tjejer med dior och chanel skravsar :) Även att jag hamnade bredvid killen som säger nice price i bruger king reklamen!! en riktig hotting måste jag erkänna :)

Kvällen fick avslutas i en hyffsad tid då Johänna blevlite rund under fötterna, även bokstavligt talat då hon knappt kunde gå pga av värk för dem skyhöga klackarna hehe :)

resan kan summeras så här: gå, gå, gå , gå, köpa, spendera pengar, irritation, god mat, rolig utgång, svettigt, sköna sängar, träsmak i baken, HOTELL FRUKOST!, våning 13, brats, norrländska:)

Trevlig vecka allesammen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0