God morgon!

Jaa då sov man till kvart i två igen..andra gången på en vecka..hur äre med kroppen egentligen?? Mysko...

Igår kväll ringde elkan och bjöd mig på middag, kräftsoppan, åh herregud så gott det var! Åt en massa annat gott åh, som vitlöksbröd, chips och godis-en riktig svullningskväll med andra ord:) Säändra kom dit på slutet hon åh..lill hjärtat mitt...detta kommer att gå kanon! Herregud vi ska ju själva ut på ett sjujävla äventyr att du kommer inte att ha tid att tänka;)

Uppdatering om min "sanna vän": Inget. Kvällen det hände kunde jag inte sova, jag låg bara och tänkte vad jag skulle säga härnäst, men har kommit på att jag har inget mer att säga. En person som suktar mer efter bekräftelse en vänskap, vadhar man till övers att säga till dem? just det - inget.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräsha till mig lite och åka och bli bjuden på middag igen! Luuugn jag snikar inte, det är hos farmor och bestämt sedan länge! hehehe:)

Hörs då!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ha en underbar söndag:))

2007-12-30 @ 13:38:13
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0