humörsvängningar

Jaa nu skrattar ja! Hahha läste elkans blogg om gårdagen, då vi fick för oss att lämna oscar för ett besök till stadshuset. Jaa som ni alla vet så var det ju inte playa väder igår direkt..vi kom till sundsvalls banken, och redan då körde vi en fiiiin wetlook:) Jag skickade iväg elkan till stadshuset för att kolla kön, för jag kunde då INTE, hade ju lockat håret för tusan! hahaha who´s tha boss?!?! That´s right....ME!:) jaa om ni vill läsa mer om vår blöta kväll så gå in på elkaljunga.blogg.se

Annars så har jag precis kommit hem från jessan där det har varit adventsfika, och allsång till julsånger:) Mariah Careys - All I want for christmas är ju bara såå bra! Så där satt vi 4 tjejer i en soffa och sjöng för full hals! Tur att det inte är lyhört..vill ju inte att jessan ska bli vräkt direkt! Jag vill ju själv tro att jag är kung på att sjunga..jag menar det låter ju bara för gudomligt då jag står i duschen och leker att jag är med i idol!!

Nu väntas sömn..imorn äru ju hard work work. Och om nån är hårfrissa och är villig att fixa mitt hår -HÖR AV ER!!

Nacht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0