Krank

Jag är kärlekskrank!! ja men nå så inått...! Jag är som en löpnade katt som går och stryker mig efter väggarna bara för att få känna lite beröring och ömhet (?)

Och inte blev det bättre av mina ungars diskussion med mig idag...:

S: Lina, bor du själv?
L: Jaa..
S: Bor du inte med din man?
L: Nää jag har ingen man
S&F: Va?!?! Har du ingen man??? Varför inte då?
L: Jaa fråga männen...!
F: Jag tror det beror på att dem inte tycker du är nå fin..
L: Jaa så är det nog
F: Jaa det tror jag!! (8 åringen tittar på mig med en nedvärderande blick)

Jaa så där har ni det, F konstaterade fakta om mitt livs tillstånd, så nu behöver varken jag eller ni undra över det nå mer!

Over and OUT!

Kommentarer
Postat av: rikke

åh herre gud... ler*

2007-12-21 @ 17:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0