Lina och elkan

på äventyr!! Jaa vilken kväll..såå irriterande kväll men ändå såå rolig:)
Trodde jag skulle bli dömd mördare igår för mord på både vakt och taxiköande människor..! Men allt löste sig:) Fick även åka gratis taxi hem igår..det tackar vi för:) Och taxichaffören min gammle religionslärare igen, tyckte det var synd att killen skulle åka vidare för han hade gärna velat diskutera religion emd mig igen som han gjorde sist halv 4 utanför mitt hus i en halvtimme!! hahaah!!

Även att mitt simkort beslöt sig för att lägga ner all verksamhet igår kl 01.00....va kul! Va härligt! Jag bara ääääälskar överraskningar! (?)

Testar först att ringa telia igår natt..automatiskt telsvar där man ska säga vad man vill men datatanten fattar aldrig vad jag säger så jag lägger ner.... dock fått tag i dem idag, orkar inte dra hela historien men mobilen funkar igen!

Iaf då mobilen funkar igen så får jag ett sms av elkan, och jag började tokskratta!! En viss person hade ringt henne och att just denna person har gjort det är heeeelt sjukt!!Hahaha..jaa jag förstår din chock:)

Nu ska här städas, my oldpeople och mami kommer hit med presenter!!!- Me like:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0