Lurad!

Ja men hej vilken utgång det var igår då!! Stadshuset var stället och det visste tydligen många till..för jeesus va folk det var!! Helt sjukt med folk! Men ack så roligt:)

Jag dansade denna kväll så att svetten rann!!(yes, jag är en fräääsching!!) Musiken var dock det enda som jag skulle kunna klaga på...men med rätt alkoholmängd i kroppen och rätt sällskap så orkade jag inte tänka allt för mkt på det:)

Dock fick jag återigen bekräftad för mig hur jävla dum jag är..!
Situation 1: Han kommer fram och ger mig en kram
Situation 2: Vi möts och helt plötsligt får jag en kyss på munnen (?)
Situation 3: Han kommer fram och säger att vi måste prata..djupa grejer...jag frågar när? Han säger att han ringer senare i kväll....hångel..(här gapar sandra och elin, hahah!!)
Situation 4: Jag ser han med en annan tjej resten av kvällen, tror ni att han ringde??

JAG ÄR SÅ JÄVLA LUUUUUURAD!!!!(säger det som sid i ice age)

Jajja, det är bara till att skämmas över min naivhet nu då idag, inse fakta att nu är det bra! And move on baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0