Såå lat!!

är jag..helt klart!

Idag har minst 5 barn på skolan frågat elle sagt till mig: Har du hängbyxor hemma?? Hörrni, Lina hon har BALLONGBYXOR hemma, haha hörde ni vad dem hette, BALLONGBYXOR!!, Du har inte dina stora byxor idag?Har du haft dem i helgen??

Men allvarligt?!?! Var det mitt livs största tabbe att bära dem där byxorna elle??No more I say, NO MORE!! bara imorn...:)

Även att jag har gjort vad som stod på min "To do list" idag! Jaa nu var jag trendig va, som använde mig av det uttrycket - Ebba von sydow (elle hur du nu stavar) släng dig i väggen, nya trendiga Lina är här för att stanna! Yäääh baby!!! (give me a brake....)

Även att det inte blir nån fest då jag fyller år..nää jag blev ju erbjuden att jobba och penga kåt som jag är så kunde jag ju inte säga NEJ!! 12 timmars pass..ska nog gå bra de! Jobbar även julaftonsnatten..money money!! Vette fan hur jag ska få denna månad att gå ihop med mina utgifter och taskiga lön...magnus fyllde 30, mamma 49, julklappar..dyyyyra blev dem i år!! Och så...en internet räkning på 833 jävla spänn!! Jag fick en smärre chock då jag öppnade kuvertet då räkningarna skulle betalas. Jaa det var så denna månad men sen blire vanligt igen så killen i luren på BB såå artigt så..ville skjuta han genom telefonen....!

Jajja, allt löser sig sa gubben som sket i vasken...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0