Tjuter!!

Jaa..gott folk nu sitter jag här i soffan och STOR TJUTER!! Jag och elkan har sett dagboken ikväll..the notebook, jag har sett den förut men inte elkan...men troru vi grinat nått då??

På slutet grinade jag så jag nästan ville skrika...! Den är så förbannat underbar och sorglig att känslorna bara bubblar i en...!

Och varför i hela h-vete skulle jag se denna film nu som är kärleksakrankare än en parasit!!?? Jag är ju så grymt förälskad i Ryan (Noah) nu att jag vill bara fly min väg till USA ställa mig på hans verandra, gå ner på knä och säga att jag vill vara hans Allie...now and forever!!

Men verkligeheten slår tillbaka mig i ansiktet ganska så snabbt då jag inser att jag just nu sitter ensam i soffan, i fula mysbyxor och bara väntar på att det ska bli lördag, inte för att det är en ledig dag utan då äre slut på mensen som är min värsta fiende. Den ger mig ont i magen, dåligt humör, finnar och jaa guud vette allt.

Jag är en lycklig människa.

Annars så måste jag avsluta med att jag och elkan kommit på att vi lider av en sjukdom: senil bulimi- vi äter och äter men glömmer bort att spy!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen, drömma filmen och vara allmänt töntig , like it - or not!

Punkt slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0