Utmaning

I enbart syfte till att reta säändra så gör jag Mias utmaning, läs och njut :)

Utmaning
8 fakta / vanor som jag har

1. Jag äter godis sju dagar i veckan. Då kanske ni tänker, jaa men en liten godis bit kan man väl ta, men nej nej, vi pratar om hektovis - VARJE DAG!

2. Jag tål inte att ha det ostädat hemma, då mår jag dåligt! Men jag städar ändå inte så ofta...vad säger det?

3. Jag lyssnar på musik minst 3 timmar varje dag.

4. Jag måste börja dagen med att äta frukost och titta på the voice


5. Jag måste duscha varje morgon annars blir dagen förstörd

6. Jag äter aldrig middag hemma, blir jag inte bjuden hos mamma eller syrran så blire ingen. Havregrynsgröt på sin höjd! Och godis då...

7. Jag har sjuk beslutsångest över allt jag ska köpa/göra och måste ALLTID be om råd, och innan jag anylserat klart har då tröjan jag funderat över tagit slut eller erbjudandet jag fått tragits in..

8. Jag kan inte ha långa naglar. Förut bets dem kort, men nu fastän jag slutat bitit så måste jag ändå klippa dem lika kort som jag hade dem då jag bet...

So Säändra, this was for you:)


Kommentarer
Postat av: sandy

haha tänk att du alltid ska reta gallfebern ur mig! (säger man "ur mig"??) Synd för dig att jag tycker om dig lika mkt för det ;P

2007-12-19 @ 10:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0