Ve och fasa..!

Började må illa igår då jag var hos syrran och vi såg på film, men hon mådde oxå lite halvfunky så jag trodde det berodde på att vi ätit för mkt.

Åkte hem och känner att illamåendet bara blir värre..bestämer mig för att sova bort det, så jag lägger mig.

Vaknar vid 4 i ren panik, springer in på toaletten och där har vi ett lååångt deep talk vill ja lova...!Tordes inte lämna toaletten och ville verkligen inte spy ner mina nybäddade lakan, så jag sover på toalettmattan resten av natten, vilket var tur för vi pratade några gånger till...

Alltså detta med magsjuka..finns det någe värre?? Jag hatar, (läs HATAR!!!) att spy...magen krampar ihop och amn hinner inte andas mellan turerna så man får panik....!! Jag har mkt hellre halsfluss elle vad som helst!! Bara jag slipper att spy...

Så nu ligger jag här i soffan..ynklig som en bebis, med magkramper som räcker fram till nyår..!



Kommentarer
Postat av: sandra

men uscha stackare! Men tur i oturen att du fick det just nu så du hinner bli frisk till nyår. För det måste du bli. Puss babe! Och krya på dig!

2007-12-27 @ 17:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0