Vilken kväll!

jaa men gud så roligt jag hade det igår!:) Massa trevligt folk, god mat, gott dricka och roliga leker (som jag och anton givetvs vann!!) Hahaha jag kan verkligen inte leka,måste vinna till varje pris! Och det gör ja....;)

Sen fattar jag inte hur jag kunde få i mig den mängd alkohol som jag ändå fick i mig! Sjukt! 3 fördrinkar, en vinare, 2 cider och en halv chamapngeflaska....! Allvarligt jag brukar knappt dricka en vinare och det brukar räcka gott och väl! Såå jaa...ni kan ju lista ut mitt skick igår...! Så nu när jag får tillbaka lite minnen så rycker det till och kroppen och samtidigt som jag skäms så skrattar ja...:)

Det har ju pratats om utgång ikväll med..men herregud hur ska jag orka?!?Jag är ju redan trött nog på veckorna, pallar jag utgågn elle skriker min kropp efter vila?!? Jag funderar på att vara med på förfesten men skita i utgången, de är aldrig roliga ändå! Men vi får se, måste först försöka bli människa!

Ska nog ta mig en dusch nu, och sen åka och handla lite bakis nödvändigheter:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0