Bebis!!

Min älskade vän Marina har fött en liten prinsessa!! Smilla:) 3 kg och 47 cm lång! Jag grät som ett tok då smset kom!!:) Pratade med henne igår vid 22 tiden, då sa hon att hon kände sig lite "konstig" och att hon egentligen skulle med christian och dem ut och äta men valde att stanna hemma. Kl 02.02 får jag ett sms: det blir nog bebis inatt, JAG HAR SÅ JÄVLA ONT!! och nu idag så får jag sms att hon har kommit!!:)

Ska hoppa in i duschen nu snart och bege mig för att jobba, men först ska jag hem till pappa och låna laptopen som jag ska ha med mig ikväll, måste fixa lite saker.

Annars så rullar allt på...har lite funderingar över ett och annat men det visar väl sig efter onsdag!Måste erkänna att jag längtar lite granna...tror ja..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0