I brist på fantasi :)

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Nej
Brukar du sjunga i duschen? Jajjemen!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske inte kärlek men ett starkt intresse
Vad är viktigast för dig? Familjen och vännerna
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Betala av mitt studielån
Vad är det bästa med julafton? Skinkmackan
Tänker du mycket på ditt utseende? Lagomt
Vad får dig att slappna av? En godispåse framför TV:n
Tänker du ofta på sex? Lagomt
Är du mörkrädd? Jajjemen!
Vilken färg är snyggast? Svart
Tycker du matte är svårt? Beror på talet
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nää
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? 10
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? På dem närmsta, sorry..men det går över fort:)
Har du piercing? Yes
Bråkar du och dina syskon ofta? Inte så mycket nu mer, nej
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Har många viktiga
Läser du ofta böcker? Ja men skulle vilja läsa mer
Vad föredrar du för sorts filmer? Thriller och komedi
Vad slösar du mest pengar på? Skitgrejer
Vill du gifta dig? Tror de
Vill du ha barn? japp! 2
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Har bara fastnat för Greys Anatomy, men nu äre uppehåll
Vilka länder har du varit i? Danmark, greklan, turkiet, spanien, thailand, förenta arabmeraterna, cypern, bulgarien
Vilka husdjur har du haft innan? Eremitkräfta, kanin, katt, guldfisk
Solar du ofta? Då jag behöver
Är du bra på att laga mat? haha, nää jag är en katastrof!
Var badar du helst? I badkaret
Vad dricker du för alkohol? Vin
Vilka djur är du mest rädd för? Hästar, ormar
Vad tycker du om monarkin? Fin utsmyckning på pengen
Vilka språk kan du? Svenska, engelska och knackig spanska och tyska
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Ja, pappa har spräckt ögonbrynet på mig och fått mig att blöda näsblod (ej menat!!) och malin har slängt igen en dörr på mig så en benflisa ur näsan for
Vilken kändis är hetast? Han kille som var en tuffing i början av serien Gilmore girls
Gillar du att dansa? Ja, men bara hemma
Vad har du för klädstil? Allt möjligt, det jag gillar för stunden
Är du flygrädd? Jajjemen, tog tid hur långt tid det skulle ta att hinna ta upp mobilen och skicka ett adjö sms sist jag flög
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Bra! Jag alkohol och cigaretter är lika med illamående
Vad dricker du helst när du är törstig? Kallt vatten
Vilken är din favoritglass? En sorbe glassbilen sålde då jag var liten, annars så magnum mandel
Tror du på ett liv efter döden? Nej
Vilket kaffe sörplar du helst? ¨Vanligt med mjölk
Vilket mobilmärke föredrar du? Sonyericson
Vill du gå ner i vikt? Joo, men med mitt sockerberoende så är det omöjligt!
Vad har du för personlighet? Glad, virrig, pratig
Tycker du om sushi? Joodå, det är helt okej!
Tror du på livslång kärlek? Joo
Vad äter du helst när du ser på film? Gissa? GODIS!
Lever dina föräldrar tillsammans? Nope
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Jaa men med mina korta ben skulle jag inte vinna en match!
Har du tandläkarskräck? Jaa, det luktar så konstigt där att man blir bara rädd av stanken! Brända tänder och gummi handskar ..huuua!
Är du en morgon eller kvällsmänniska?Både och
Vilken hårfärg har du naturellt? Mööörk
Hur ofta motionerar du? Aldrig...illa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0