Jag, killar och kärlek = katastrof

Jaa så är det. Jag är så misslyckad på det planet att det är skamligt!!
Är jag inte dum nog att tillåta mig själv att bli bedragen och behandlad som skit i över 5 år så sabbar jag det själv totalt!
Ibland är jag verkligen som 5 år..går det inte som jag vill så surar jag ihop och sätter hårt mot hårt. Jag menar allavrligt, när ska jag inse att jag snart är 22 år gammal och inte kan bete mig som 5 längre?

Jag måste oxå lära mig att släppa taget om mina ex..jag menar det finns väl andra? Det handlar inte heller om känslor för dem, utan mer en trygghet att jag känner dem väl och vet hur dem fungerar...att lära känna nya människor är svårt, och jobbigt! man måste dela med sig av sitt liv och det är ju inte det lättaste...

Jaa jag är iaf grymt less på mig själv och mina fasoner..

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, jaa det kanske är det enda rätta. Man blir ju faan psykiskt störd av karlar och känslor.. :)

2007-07-23 @ 16:39:56
URL: http://marionz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0