Jooråsatte..

Måste egentligen ta och gå och sova snart, men det känns som en omöjlighet! Ska jobba dag imorn, vilket jag inte gjort på hela sommaren. Men därefter följer två nätter oxå...blev tillfrågad om att följa med till visby i helgen, skulle verkligen vara sååå roligt, men att byta pass är omöjlighet, vi är bara tre som jobbar nätter och en av dem har semester så denna vecka är vi bara två..såå..nää det blir inget gotland för mig.

Har inte så mkt att skriva idag..känner mig ganska så likgiltig över allt, inget är bra men inget är dåligt heller, jag bara är just nu, varken mer eller mindre. Men nu ska jag ta och se slutet av so you think you can dance, det brukar kunna få mig att le:)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0