krångel

jaa..min blogg vill inte funka som den ska, kommer in ibland, därav brist i bloggandet.

Nåväl, sitter nu på jobbet och ska snart få gå hem, om ca 2 timmar. Igår så var jag och tjejen som jag jobbar med på bio, vi såg simpsons the movie, den var faktiskt riktigt rolig:) Första kvarten skrattar man konstant:)

Även att jag såg på Jay Leno inatt (gillar inte det programet) men såg slutet då han alltid har någon artist som uppträder, denna gång var det marlyn manson..alltså jag brukar inte kommentera andras utseende, men snälla nån!! Ge karln en makeover! Jag blev allvarligt rädd då jag såg han! Smala ben och JÄTTE dojjor på fötterna som säkert var 30 cm höga! Kritvit i ansiktet till kolsvart hår, oc så slutklämmen..hade hade målat ett 10 cm brätt rött sträck över ögonen..jesus..och han slåss kvinnorna om, om man ska tro det som strå i blaskorna..jaja..märklig människa iaf!

Ikväll är det ju sagt att det är utgång..men nää jag är inge sugen!! Jag ser lixom ingen anledning till att gå ut. Kan lika väl sitta hemma med vännerna och bara surra, inge alkohol och en massa annat. Även att jag kommer vara sjukt trött då jag jobbat inatt..men som sagt jag får se, brukar ju inte vara svårövertalad;)

Slutkommentar: Dagens barnprogram är sååå dåliga! Tacka vet jag min tid då det var pippi, emil, barna i bullerbyn och karlsson på taket, de va grejer de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0