Lycklig?

Alltså..nästan varje gång jag läser någons blogg så skriver dem att dem är så där äckligt lyckliga, att hela världen ler mot dem. Jobbet var bara såå roligt idag! Jag älskar min älskling sååå mycket!! Mina vänner är dem bästa! Min mamma är världens snällaste, det spelar ingen roll att det regnar för det är bara sååå mysigt och efter regn kommer solsken och det ska bara bli sååå skönt!


Men allvarligt?!?! Kan verkligen tycka att allting bara är såååå underbart? Tvätten då? Är den alltid rolig att göra? Som att städa? Laga mat? Betala räkningar? Vara skitnödig när det inte finns nån toa på stan? När man fått en finne? När man har mens? Ingen verkar skriver om de saker som verkligen händer. Jag missunnar ingen att få vara glad och lycklig, tvärtom!! Men jag ser min blogg lite som en dagbok, här skriver jag första bästa tanken som kommer upp efter att jag fått beviset att jag är inloggad. Kanske är jag för öppen? Kanske tycler folk att jag är knäpp som klagar och har mig? Man kanske ska skriva här som man beter sig då man möter folk på stan, då man alltid får ständiga frågan: Hej! är det bra? och man svara alltid: joo det är bara bra! hur är det med dig?? Undra hur folk skulle reagera om man sa: nää faan allts det är skit, jag är skitnödig och hittar ingen toa, fick mens i morse så jag känner mig uppsvullen och fet, och inget smör hade jag till mackorna imorse till frukosten heller.. haha jaa då skulle nog folk vända på klacken och gå hahaha:)

Nu ska lillskrutt (Johänna) komma hit, ska färga håret på na.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0