Men!

jag har svåra problem med att vända tillbaka dygnet efter att jag har jobbat!Jag är såå trött på dagen, men jag håller mig från att sova för att kunna somna på kvällen då ist,men går det? nej. Så nu är jag tröttare än tröttast och ingen frukost har jag heller eftersom jag kom hem så sent igår från en vecka hos pappa och har inte handlat. Mamma och hennes familj är isthlm men tänkte ändå åka upp dit och se om dem har något ätbart, haha jaa jag är snikare vad det gäller mat ;)

Även att min gardinstång hade ramlat ner här hemma! Vad vill mina väggar?! Så nu måste jag vänta tills pappa får tillåtelse att komma hit och hjälpa mig, för att borra med borrmaskin är INTE min grej, jag håller mig till att vara åskådare ja och säga: högre upp, mer till vänster hehe:)

Men nu måste jag få äta nått, Im hungrish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0