Natt eller morgon?

jaa, det är väl upp till var och en att bestämma det.
Jag är iaf vaken, och jobbar.Tog med mig datorn till hit för jag hade lite saker jag skulle behöva göra..men jag ids inte!Tiderna blev ändrade inatt så jag har full sjå med att hålla reda på dem:)

Har iaf sett vanity affair (tror jag att den hette) ikväll..och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den..den var bra men väldigt konstig!Jag menar, vad var den egentliga handlingen? Vad handlade den om?Jaa men fullt sevärd iaf:)

Sitter och ser på Mtv nu, där man kan skicka in sina namn och så får man ett utlåtande om hur förhållandet ska bli. Allvarligt, äre folk som skickar in till det där? Sen kom tanken, i usa stämmer man ju folk för allt och ingenting, då kanske det finns nån som tror så hårt på det där för att sedan känna sig lurad, då har Mtv en stämning på halsen! Fina tankar jag har nu på natten, inte sant?!;)

Men sov så gott folket, eller god morgon kanske jag ska säga eftersom ni inte lär läsa det här nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0