Skjut mig, snälla!

Mitt huvu håller på att sprängas..min mun är som en öken, och jag suktar efter fett!! ge mig en pizza eller en kebab tallrik nu!!

Jaa som ni kanske fattar så blev det utgång igår, men den var inte så rolig.. Jag har kommit på att jag är världens sämsta att gå ut med. Jag är helt värdelös på att hålla ihop med dem som jag går ut med, jag virrar omkring som nån yr höna och går fårn plats till plats. So, I'm sorry ladies..but you know me:)

Iaf så var vi på oscar igår, sjukt! mkt folk, men inga som jag kände? "mitt" folk var inte ute..så det här med att irra omkring och mingla med andra, var lite svårt igår då..:)

Dock var det som alltid roligt att få umgås med millan (den tid som jag gjorde jag det) *skäms*, jag ska gottgöra jag lovar!

Träffade Jason igår även, en gammal klasskompis, och guud så vi skrattade då vi pratade om hur han hade kuggat sig då han skulle ta körkort på gymnasiet, då han kuggade pga fortkörning! haha jag menar vem kör för fort ¨på en uppkörning lixom!?!? hhahaa:) jaa han är rolig Jason, gav mig många skratt under min tid på hedbergska skola:)

Men nu har jag tvingat mamma att bjuda sin fattiga dotter på mat, hon ville ha sallad, jag ville ha kebabtallrik, vad tror ni det blev??;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0