Try it on my own

Jag är klokare nu
Jag är inte samma dumma tjej som du en gång kände för längesedan
Jag är starkare nu
Jag har lärt mig av mina misstag och vilken väg jag ska gå
Jag satt mig själv åt sidan för att göra allt på ditt vis
Men nu behöver jag få gör allting på egen hand

Jag är inte rädd för att försöka på egen hand
Jag bryr mig inte om jag gör rätt eller fel
Jag lever mitt liv som jag vill
För det är dags för mig att försöka klara mig på egen hand

Det är över nu
Jag kan inte gå tillbaka och leva genom dina ögon
Det är för många lögner
Och om du inte vet vid det här laget
Jag kan inte gå tillbaka till att vara någon som jag inte är
Inte längre..
Jag har aldrig haft chansen att göra saker på mitt vis
Så nu är det dags att göra det

Jag börjar om, från ruta ett
Jag springer saker i min väg
Du kan inte stoppa mig nu för jag har precis börjat

Jag är inte rädd för att försöka på egen hand
Jag bryr mig inte om jag gör rätt eller fel
Jag lever mitt liv som jag vill
För det är dags för mig att försöka klara mig på egen hand...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0