Vaken

Japp nu är man vaken igen! och LEDIG ända tills på onsdag!! Imorn måste jag åka ut till ikea och byta min pläd/filt som jag köpte där sist, den passade inte alls och hade maskar som gått i tyget.

Ikväll ska jag och angelica se film, into the blue kan det heta så tro? Vi pratade om den filmen i rhodos och hur snygg killen är som spelar i den, så nu måste jag jue se den :)

Ska först ta och hoppa in i duschen och åka till elin och alfred och lämna filmen där, hann aldrig göra det igår, så jag såg den igen igår på jobbet hehe men den är bara såå bra! Efter bröllopet kom ihåg det namnet!

Men nu började jag toksvettas eftersom jag sovit i mysbyxor, linne, tröja, kofta och filt..så shower, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0