Vantrivs

Jaa jag vantrivs verkligen i min lgh..Jag hatar att komma hem hit och se vad det är jag bor i..SUCK! Ge mig en FIN och mysig lgh som jag bara längtar att få komma hem till!

Annars så är jag sjukt trött!!Men en natt kvar nu..sen en helspäckad helg med vännerna - LOVLEY!! Även att jag INTE köpte godis igår! Haha nu blev ni impad va?!?!Tror dock att jag ska göra det idag..hhehe:) Men jag höll mig en dag extra iaf:)

Annars så har det inte så mkt mer i mitt liv det sista dygnet...löste 11 korsord inatt dock! haha lina den lilla pensionären vettni;) Men jag älskar att lösa korsord! Grymt roligt, och tokig blir ja om jag inte får ut det, speciellt om jag inte har en aning om vad ordet är för nått, ni vet mig och det svenska ordförrådet hehe :)

Nää nu ska jag upp till mamma en snabbis och faxa ett brev til telenor, jag är irri nu!! Men magnus min goding skulle komma hit efter jobbet och kolla vad som kanske kunde göras han jobbar ju på telenor så nått kan han väl:)

Men nu: snabb städning, sen dusch, sen mami, sen papi och hämta datorn, sen elin och lämna film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0