Frisören lina

Japp det är jag det! nää:) har bara fixat utväxten på angelica idag, men det blev bra! Jag är ne hyvens kompis som dissar solen för att fixa henne frilla, inte sant?;)

Ska snart bege mig ut på Ikea innan det är middag hos mamma för att byta tavlorna och tavellisterna jag köpte där förra veckan, eftersom ramarna var kanstötta och en listen var större än den andra. Gryymt irriterande må jag säga!

Fattar inte..känner mig fortfarande bakis! Jag tyckte inte ens att jag var så himla onykter på midsommar, men tydligen så har jag fel eftersom jag fortfarande mår som en kyrkråtta!

Är även grymt kluven just nu över en sak...träffa eller inte träffa?? Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0