hallilåja

då vare söndag då, och lite halvbakis är man allt. Utgång igår..lite konstog och virrig utgång, tappade som vanligt bort alla, letade, letade- fann inga! Till slut kom emma efter många om och men, hann bara träffa henne så blev man lämnad för det motsatta könet:) Så vid halv tre tog jag mitt pick och pack och gick hem, dock blev det inte sängtajm förrän vid 5 tiden, blev tydligen populär där mot morgonkvisten då många vänner var pratsugna så telefonen gick varm, alltid roligt att höra om vart alla tagit vägen:)

Vaknade inte förrän vid 12 idag, då blev det frulle ute på min lilla altan, riktigt mysigt!

Sen blev det mys med alfred igen, lill hjärtat mitt!! Han kan rulla över på mage nu! bara 3 månader och redan så duktig..han är nog lite lik mig ändå hehe:)

Nu är jag hos pappa och har precis blivit bjuden på lite grillat, idag igen..hehe men grillat får man aldrig för mkt av..sååå jäkla gott!!Blev även bjuden på en lakritsglass så nu är man mätt och belåten!

Ska ta och försöka rycka upp mig och fixa lite grejer nu med ansökningarna och skolan..men som sagt..det går seegt!

Ska glutta vidare här nu på nätet.

guten nacht/lina med en bränd röd näsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0