Men..

Nu är jag dålig på att blogga alltså! Men jag sitter aldrig vid datorn längre, har fullt upp med en massa annat:)
Igår såg iaf jag och angelica en av de sämsta filmer jag sett - rika vänner. den var så himla kufig och för att inte prata om slutet??!! Tjejfilmer i all ära, men denna slog alla rekord!

Hahah ni ska se hur min kropp ser ut nu! jag är så fläckig att jag ser sjuk ut! Vit där..lite färg där.vit där ...osv. haha jag ser ut som att jag skulle vara sjuk elle nåe!

Även att det snart är GF och då kommer min kära Malin ner!!!Guuud så jag längtar efter henne!! Hon må vara den snällaste och roligaste människan i hela världen, när vi bodde ihop nu under våren så skrattade vi oss igenom dagarna:) Vi läste dubblet, var grymt less på allt men ändå så skrattade vi, that's life:)

I natt så äre jobb igen och tre nätter till på raken..I hope I'll manige (stavas det så?!) jag hoppas iaf att jag klarar det och jag ska översätta det till svenska hehe:)

Men nu ska jag äta nånting, sen kolla vad folket gör idag! Sen free dinner hos mami:)

Ha de gott!  

jag och mallan:)

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hej,
eftersom du frågade... "Manage" =)
Ha det bra och håll dig i skinnet under gatufesten. =)

2007-07-02 @ 21:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0