Onsdag

idag har jag städat och tvättat! duktiga jag:) Offrade solen för detta uppdrag, men det var dte lätt värt då det inte ser ut som en grisstia längre.

Ska snart lägga mig och sova en stund innan ja far iväg och jobbar natten. Jag hoppas det går bra, för ja har varit sjukt trött sedan jag kom hem. Igår la jag mig kl 23 och sov till 8 i morse, men har ändå varit trött hela dan! Angelica och vilda kom hit och myste ett tag, med angelica var trött hon med så det blev hemgång med sovning för henne med!

Måste ringa magnus sen oxå för att kolla upp allt med midsommar om vad som ska tas med och osv. Skönt att alla kan sova över där så man inte behöver oroa sig för någon hemgång!

Pinsammaste grejen hände idag även. När jag vaknade imorse så var jag skit hungrig och hade inte mkt i kylen så jag bara slängde på mig nån trasa och åkte iväg till affärn, väl framme då jag stod i kön upptäcker jag att jag inte har med mig nå pengar!! Dem har jag hemma! Även att det bara sitter snygga unga tjejer i kassa, så jag letade upp en tant som jobbade där förklarade hur det var och fick lämna grejerna för att åka hem och hämta pengarna! Allt löste sig, men det var ändå sjukt pinsamt....:)

Men nu ska jag sova!

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0