Sjuukt irriterande!

Två gånger nu igår och idag har jag skrivit två långa inlägg plus lagt upp en massa bilder och inläggen publiceras inte!!! Va äre för fel!??!

Nu har jag dock tappat tålamodet så det blir inga bilder idag heller för det tog en sådan jäkla tid så jag gör det nån dag då jag har tid.

Har varit på utbildning oxå..kanske var den längsta dagen i mitt liv..jag gäspade...och gäspade..och gäspade..sen klock klockan 4 och jag fick gå hem!!!:) Skulle behve städa och tvätta här hemma..men jag kan inte tvätta för det finns ingen tid så därför kan jag inte städa eftersom det är kläderna från resan som just nu täcker mitt golv..jobbigt att vara mig ibland..:)

Nu är midsommar bokat oxå! Känns nice! Massa barndomskompisar och självklart alla mina närmaste vänner! Sen att det kanske är 50 pers till där gör ju inte saken sämre:) Jag längtar:) Även att jag fick rollen att fixa fram lite lekar (vilket jag är grym på att göra;))

Nää nu måse jag få nått i magen, grymt hungrig eftersom jag kanske fick världens minsta sallad på sjukhuset! och sen äre mys med mia och elkaljunga!

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0