Smygtrött..

Det blev ett långt pass inatt..kunde som sagt inte somna igår eftermiddag innan jag skulle kliva på natten och jag som hade varit vaken sen kl 8 på morgonen. natten gick bra iaf, men fick jobba 2 timmar extra så det blev ett 14 timmars pass..är ändå inte så trött måste jag erkänna. Sov två timmar på förmiddan innan det var dags att möta upp lillskrutten (JOhanna) på stan, för inhandling av morgondagens alkoholhaltiga drycker, det blev även ett par solbrillor och ett läppglans:) Hittade en grymt snygg väska men den för vänta tills på måndag då lönen kommer!:)

Snart kommer emma hit och seda angelica, blir lite skitsnack kan jag tänka mig, lovley with friends:)

Men nu ska jag böka på här litegranna!

Lovley:
Gavin : more than anyone
Gavin : Dreams
Kelly Clarkson : Beautiful disaster
James Morrison : Undiscoverd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0