stressigt!

jaa vad stressig den här dagen har varit, upp vid 10 - fixa lill skruttens studentpresent, hem, fräscha till sig för att sedan traska ner till stan och möta marina. Där blev det en "jonas special" på torget, den glassen är bara to die for! Mjukglass med strössel och vitchokladtopping MMMmmm!!! blev sjukt mätt så jag fick slänga halva men den är bara så god! Mötte upp Rickard,Thomas, Magnus och Andre fick tillbaka min klocka av magnus och småplanerade inför morgondagen, ska möta upp dem på kvällen! För först ska jag ju till johanna och fira henne, sedan till linda och comp. och spela lite kubb och grejer, sen på lördagmorgon drar jag!!!

Är sjukt jäkla nervös över resan..om jag har med mig allt..speciellt biljetterna, kan det verkligen stämma att två a-4 papper är allt man ska ha?!?! nervig....

Angelica kommer hem imorn oxå, bara för att tvätta och sedan åker hon ju med mig till greece..känns lite surt att hon redan kommer att vara en pepparkaka..men jag och jossan hoppas jag är lika blek:)

Funderar på att köpa någon ny parfym på taxfree oxå..men vilken?? Trivs ju bra med den jag har nu, men det är ju tråkigt att köpa samma..jaa får lukta mig fram till någon bra.

Ska jobba natten i natt oxå..var där halv 8 men då hade dem inte kommit tillbaka från student firandet så jag fick åka hem ist, tills dem kommer tillbaka alltså..är sjukt trött så jag hoppas jag orkar hålla mig vaken inatt!

Har även slingat mitt eget hår idag, haha själv!!! men det blev bra! tror jag....:)

men nu har jag babblat på nog, blir nog inge mer bloggning nu förrän jag kommer hem. Ha en skön nästa vecka people så får ni väl höra sen hur den var!

och just! Vet att du läser min blogg jonte så jag passar på att tacka för cidern igen, du är för gullig:)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Marina

Shit Lina, du e verkligen one of a kind du! Är så j*vla glad att du finns :) Hoppas du hare skitkul borta bland grekerna nu, tänker på dej.. avundas dej.. ;) Ta hand om dej gummsan! Mia loves you vettu!

2007-06-11 @ 00:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0