suck

Vilken dryg dag!! Vaknade tidigt för vi skulle åka ut på stranden, kommer då på att distriktsköterskan inte ringt mig angående deligeringen som jag behöver för att jobba inatt, ringde runt till hundra olika personer för att till slut efter 2 timmar få reda på att jag ska dit och få den kl13. då var kl alltså redan halv 12 innan jag fick reda på det. kl 14 var jag klar och åkte då ut till ikea för att byta min grejor som var felande. Alla ringre och säger att de har vääärldens skönaste dag ute och att jag skulle varit med..har jag fått sett solen idag? Nej. Jag är irri!!! Och nu är dags att lägga sig och sova för att orka natten. suck... vet inte vad jag gett mig in på heller då jag valt att bara jobba nätter..pallar jag det?? Jag gick ifrån att vara på världens bästa humör till världens sämsta på en dag...så nu behöver jag nån ljusglimt så får mig att tycka allt är toppen igen!!

Faan va less jag är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0