Sweeeet!

Resan är klar och bokad! oh yes people I'm leaving sweden for a week:) På lördag går flyget till rodhos, ska bli grymt skönt att få komma bort ett tag efter all skola och bara få vara. Hoppas självklart på finväder, men med mitt härliga sällskap så ska nog resan bli bra hur som helst! Enda problemet nu är bara resan ner till arlanda, tåg 2600 I don't think so! Då äre buss på 5 timmar som gäller, och det är väl lite sisådär de..men allt löser sig! Hade även lite röta med resan, väntade en halvtimme med att ringa upp resebolaget och då hade den gått ner 500 spänn till i priset!! Tordes inte vänta nå mer så då tog jag den :)

Annars så jobbade jag på mitt gamla jobb igår, haha var faktiskt riktigt roligt:) En man som är där tyckte att jag såg ut att vara 12 år gammal, och sa: du kan vara lugn, du kommer att bli mkt finare bara du får växa till dig lite.. Jag: vad menar du med att växa till mig? Han: du fattar vad jag menar...HAHAHAH!!! jaa dem kan verkligen förgylla ens dagar :)

Efter jobbet tog jag och ¨kte till Marina där elin och sedan sandra kom, dem spelade bingolotto men hade inte allt för mkt tur med sig..men alltid lika trevligt att umgås:) Har haft helt underbara veckor sedan jag flyttade hem till sundsvall, inte varit ensam en enda dag tror jag, härligt med vänner!! Det vill jag inte tappa!

Men nu ska jag hem till mig igen, har blivit bjuden på nationaldags frukost här hos mamma så nu är man mätt för resten av dagen hehe lill mami:)

Sen imorn måste jag fixa johannas studentpresent oxå, lill skrutten tar ju studenten!!:)

Tills vidare..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0