Trött..!

Jaa jag har aldrig riktigt hunnit hämtat igen min sömn sen senast jag jobbade natten..har blivit många sena kvällar.

Igår var iaf Johanna, Jossnan, Angelica och Linda här och tog ett glas vin. Mening var att vi skulle sätta oss på en uteservering och glo lite, men vad var det för folk ute?? Bara "gamm" folk och en massa andra kufar, så vi sket i att sätta oss någonstans. Jag gick dock vidare till en annan kompis och där blev jag kvar till 3 innan jag gick hem till mig. Men då jag kom hem var jag så himla hungrig så efter jag ätit och donat klart så var väl kl 4 och då somnade jag gott:) Måste ha sovit konstigt för jag har svarat i telefon, läst meddelanden och lyssnat av mobilsvar i sömnen! haha sjukt:) Vaknade vid halv tolv och är ändå trött!!

Ska ta en dusch nu snart och ta tag i dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0