hallilåja

Sitter hemma hos pappa nu och fixar lite saker och ting..har precis kommit hem från jobbet, jobbat på dagis den här veckan, mitt gamla för att vara exakt. Har varit riktigt roligt!! Imorn ska jag vikka på en annan förskola, helt själv!! Inte en enda annan personal där...! men det hoppas jag ska gå bra, måste ju ta alla vik jag kan få nu innan jag börjar på riktigt med mitt andra jobb i slutet av juni.

Jag kan även säga att jag har drabbats av panik!!PANIK med stora bokstäver..jag kan inte sluta tänka..detta gör att jag inte kan sova..inatt somnade jag kanske halv fyra..vaknade 5, sen 6, sen 7 och då vare dags att kliva upp. Fattar inte riktigt vad som hänt..vad jag tycker och känner om det hela. Jag tror att jag inte bryr mig, men har panik och ångest över att jag SKA göra det...jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja nu fick jag panik igen, så nu kan jag inte skriva nå mera..*en stor djup jävla suck* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0