Jooråsttee

Är hos mammanu och ätit lunch..eller lunch och lunch, fil och hundra mackor typ hehe:) Är ju som sagt utan kylskåp förtillfället, börjar bli grymt enerverande,,åker till umeå nu på söndag och har jag inget kylskåp då jag kommer tillbaka blir jag tokig! Jag kan ju lixom inte ha någon mat hemma..lever på frukt för tillfällt:)

Snart klar med skolan oxå, fatta vad skönt!!! Jag längtar till sommaren nu...det ska bli en intressant sommar. Det är min första sommar på 6 år utan en viss person i mitt liv, jag hoppas på en bra sommar:) Men bara för att jag nu har valt att bara jobba nätter så jag får dagarna fria så lär det väl bli en skit sommar med min tur...hehe:)

På lördag blir det nog en lite girlfest till melodifestivalen, jag gillar inte the arks låt för fem öre, men för rolighetens skull så hoppas jag såklartatt dem vinner :)

Låg och tänkte på en sak imorse, varför är det så att när saker och ting inte går som man vill så kan man inte riktigt släppa tanken?? Jag blir faan snart galen på mig själv vad det gäller detta problem. Saker jag inte bryr mig om egentligen bryr jag mig om bara för att det inte blev som jag tänkt eller gick som jag ville att det skulle gå eller bli. För jag vet att får jag som jag vill så släpper jag saken på en gång..jäävligt störande att vara mig ibland...!!:)

Nu ska jag ta och åka ut till karamellagret och köpa GODIS!! Jag har inte ätit det på heeela veckan (hör efter hakor som slår i backen) jaa det är sant!! Men nu så får jag :) Jag får äta på helgerna :)

Puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0