LAT!

Jag är så jäkla lat idag..kan bero på att jag fortfarande är lite halvsliten från i lördags..usch och fy! haha nää så onykter var jag inte men att inte ha sovit natten innan och sedan vara på dop och stressa ihjäl sig hela dagen för att sedan gå ut tog på krafterna...igår sov jag konstant hela dagen! Klev aldrig upp, sad but true. Elle jag gick upp en snabbis vid 6 för att ge mamma sin morsdagspresent och där blev jag bjuden på pizza:) Sen vare hem och sova igen. Vaknade imorse vid 11 tiden och sedan dess har jag flygt och flängt. Skulle fixat pass idag oxå men det hinner jag inte, får bli imorn. För om allt går vägen så sticker vi utomlands den 10, om jag inte jobbar...men dte skulle vara sååå grymt skönt!!

Har fortfarande lite panik som jag skrev sist...vette tusan hur allt kommer att bli...jag hoppas på att jag skärper till mig och löser det här på bästa möjliga sätt, jag menar när ska jag komma til insikt??Eller har jag det?Lurar jag bara mig själv just nu eller vad? Tur att jag har så underbara vänner och att man kan vara ärliga med varandra och berätta allt så man slipper fundera själv.

Ska iväg till alfred nu och mysa lite!!Saknar lillklutten:)

Och du..tack för pussen i lördags;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0