popcorn

jaa jäklar vad jag har ätit popcorn nu..typ en hel påse själv!!Magen bubblar på bra nu hehe

Sitter och pratar med en killkompis nu om kärlek, allvarligt jag komma bli en sådan där tant som kommer att ha 90 katter som sällskap istället för en karl och när jag dör så kommer dem att få sanera min lägenhet på grund av all kattpiss. Min framtid ser md andra ord ut ljus ut...elle??

Idag har jag flyttat hem till sundsvall offentligt.Lägenheten i Umeå är tömd och utflyttad, så nu är jag en s-valls bo på heltid!Har då kommit på nu att flytta är nog fasen det jobbigaste man kan göra!! Städa till halv 3 två nätter på raken för att sedan gå i skola 8-17..jag är trött om jag säger så:) Ni väntas uppackning av allt i nya läggen, men det tar jag pö om pö..:)

Känns även sorgligt på ett sätt att jag har lämnat umeå och studentlivet...känns som att man kommit till ettvägval nu..måste bestämma mig över vad jag verkligen vill med mitt liv..stor steg!!Så jag funderar nog ett tag till innan jag väljer höger eller vänster.

Nu skrivs det febrilt här till oss på msn, så jag måste engagera mig i det.

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0