social misär

Då kör man lagligt igen då! Vart och bytt däck nu med pappa, jag klarade det galant! haha sen så pumpade jag även däckena, man börjar bli händig, jepp jepp:)

Nu är jag hos angelica igen i vanlig ordning och snikar lite av hennes internet:)

Ikväll äre greys anatomy, LOVLEY!!! jag längtar eftre det varje vecka..Mcdreamy och resten av gänget:)

Känner att min blogg börjar bli lite opersonlig att jag bara radar upp lite kort om vad som gjorts och vad jag ska göra, vilket jag hatar att läsa i andras bloggar. Jag tycker om att skriva om mina tankar och känslor, men då jag bara som hastigast har internet och inte alltid då jag är i mina grubbleri tankar så blir den kort..och opersonlig. Men snart kommer min dator från umeå och resten av min lgh där hem till mig hit och då hoppas jag på ändring!!

Tills dess får ni helt enkelt stå ut med lite halvdan läsning.

tills vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0